Top 10 FAQs
Hogyan fizethetek a rendelésemért?
Elfogadjuk a PayPal, hitelkártya, banki átutalás, Ideal, Przelewy24, Bancontact, Eps, Moblie Pay és Google Pay fizetési módokat.
Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?
A DHL nyomon követési számot biztosít, így Ön ellenőrizheti a rendelés státuszát, amint az elhagyja a raktárunkat. Bejelentkezhet a fiókjába. Ezután kattintson a rendelése fölött a Nyomon követési szám fülre, hogy megkapja az összes rendelési és nyomon követési információt, így tudhatja, mikor számíthat a szállításra.
Hová szállít a DXRacer?
A DXRacer hivatalos honlapja mostantól a következő országokba tud szállítani:Magyarország
Hogyan szállítják ki a rendelésemet?
A megrendeléseket a DHL szállítja, és Ön e-mailben visszaigazolást kap a megrendelésről, valamint értesítést a megrendelés elküldéséről.
Mennyibe kerül a szállítás?
A DXRacer ngyenes szállítást kínál minden megrendelésre a fenti európai területre (kivéve Portugália), és nincs szükség minimális vásárlásra. A szállítási költség Portugáliába 9,9 €, beleértve az áfát.
Megrendelések és fizetés
Hogyan fizethetek a rendelésemért?
Elfogadjuk a PayPal, hitelkártya, banki átutalás, Ideal, Przelewy24, Bancontact, Eps, Moblie Pay és Google Pay fizetési módokat.
Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?
A DHL nyomon követési számot biztosít, így Ön ellenőrizheti a rendelés státuszát, amint az elhagyja a raktárunkat. Bejelentkezhet a fiókjába. Ezután kattintson a rendelése fölött a Nyomon követési szám fülre, hogy megkapja az összes rendelési és nyomon követési információt, így tudhatja, mikor számíthat a szállításra.
Módosíthatom a szállítási címet, a színt, a promóciós kódot vagy a rendelésem egyéb adatait?
Ha a megrendelése nem fizetett, törölheti azt, és új megrendelést adhat fel.
A termék színe, szállítási címe, promóciós kódja vagy egyéb adatai nem módosíthatók a megrendelés leadása és kifizetése után.
Ha a megrendelése már szállításra kész, egyszerűen lemondhatja azt, és új megrendelést adhat fel. Minden összeget visszatérítünk minden további díj nélkül.
Ha egy megrendelés elhagyta a raktárt, már nem lehet törölni. Ha bármilyen okból nem elégedett a vásárlással, visszakérheti és új megrendelést adhat le. ( Ha a termék kiszállítása után kéri a visszaküldést, akkor Önt terheli a további szállítási díj, kopási díj stb. )
Mennyi ideig marad függőben egy függőben lévő megbízás, amíg le nem jár?
A 3 napon (72 órán) belül ki nem fizetett megrendeléseket további értesítés nélkül töröljük.
Hogyan szállítják ki a rendelésemet?
A megrendeléseket a DHL szállítja, és Ön e-mailben visszaigazolást kap a megrendelésről, valamint értesítést a megrendelés elküldéséről.
Ha nem akarok feliratkozni a DXRacer hírlevelekre, mit tegyek?
Ha nem szeretne e-maileket kapni a DXRacer-től a legújabb hírekkel és kedvezményekkel kapcsolatban, kérjük, látogasson el a fiókbeállítások oldalára, és kapcsolja ki.
Szállítás&szállítás
Hová szállít a DXRacer?
A DXRacer hivatalos honlapja mostantól a következő országokba tud szállítani:Magyarország
Hogyan szállítják ki a rendelésemet?
A megrendeléseket a DHL szállítja, és Ön e-mailben visszaigazolást kap a megrendelésről, valamint értesítést a megrendelés elküldéséről.
Mennyi ideig tart a rendelésem kézbesítése?
Normál körülmények között a jelenlegi szállítási idő a raktáron lévő termékek esetében az Ön tartózkodási helyétől függően két-öt munkanap. Az előrendelt termékek érkezése egy és két hónap között lehet. Igyekszünk a lehető leghamarabb kiszállítani a megrendelését, de nem vállalunk felelősséget a rajtunk kívülálló körülmények, például COVID-19, kedvezőtlen időjárási körülmények vagy FedEx hibák stb. miatti szállítási késedelmekért. Az expressz kézbesítés az év végén megszűnik, és január 5.
Mennyibe kerül a szállítás?
A DXRacer ngyenes szállítást kínál minden megrendelésre a fenti európai területre (kivéve Portugália), és nincs szükség minimális vásárlásra. A szállítási költség Portugáliába 9,9 €, beleértve az áfát.
A székek szállíthatóak APO, FPO és DPO címre?
Nem. A DHL nem tud katonai APO, FPO és DPO célállomásokra szállítani. Csak az Egyesült Államok 48 összefüggő államán belüli lakossági vagy kereskedelmi címekre szállítunk. Kérjük, rendelése leadása után azonnal vegye fel a kapcsolatot a DHL-lel, ha bármilyen különleges szállítási kívánsága van, például előzetes telefonhívás, szállítási időpontok egyeztetése vagy a termék egy bizonyos helyen történő elhelyezése.
Cserélhetem a székemet, miután a rendelésemet már kiszállították?
Jelenleg nem kínálunk cserét termékeinkre. A széket egyszerűen visszaküldheti és újravásárolhatja. Vegye figyelembe, hogy a visszaküldésért további díjat kell fizetnie. (További információért olvassa el a visszaküldési szabályzatunkat.)
Garancia&visszavétel
Ha visszaküldöm a terméket, van-e további díj?
1) If the items are ready to ship, FREE, all amounts will be refunded with no additional fee.
2) If the items have been shipped and disassembled, customers will be responsible for the shipping fee, wear and tear fee, etc.
3) If the items have been shipped and assembled, customers will be responsible for the shipping fee, wear and tear fee, etc.
* The wear and tear charges shall not exceed 20% of the unit price of the product in principle.
* Cash on delivery is not supported.
* A list of refunds will be sent to your email.
Ha nem ismerem a székem sorozatát vagy üzemmódját, mit tegyek a törött alkatrészek cseréjéhez?
Jelentkezzen be fiókjába, és lépjen az Alkatrészek oldalra. Ezután töltsön fel egy teljes elölnézetű fényképet a székéről. Segítünk megtalálni a sorozatát vagy modelljét és a megfelelő alkatrészeket. A rendszerünk keresési eredményein keresztül a linkünkre kattintva könnyedén vásárolhat.
Hogyan küldhetem vissza a rendelésemet?
Step 1: To apply for a refund, please contact contact@dxracer.eu and explain the reason for the refund. Our customer service personnel will review it. Please pay attention to your email reply. Once the refund application is approved, please proceed to the second step.
Step 2: Please ship your items to the RMA address: Pivovarska 30, Roznov pod Radhostem, 75661, Czech Republic. Make sure to ship and return your items within 14 days(from the date your original order was shipped).
Step 3: Log in to your account and click the “Return” button on the lower right side of your order. Then fill out the Return Request Form to tell us the details and wait.
* If you have not signed up for a DXRacer account, you can reset or retrieve your account password through your email address. Then log in to your DXRacer account to return items.
* If you shipped your chair after 14 days, DXRacer will not receive the delivery. You will be responsible for any costs and damages.
Mire terjed ki a termékgarancia?
A garancia a következő időszakokra érvényes (az eredeti rendelés kiszállításának időpontjától).:
1)Játékszékek
Minden játékszék sorozat - 2 év garancia
2)Tartozékok
Tartozékok - 2 év garancia
További részletekért kérjük, tekintse meg a
Jótállási politika.
Ha a székem garanciája lejárt, és megfelelő alkatrészeket kell vásárolnom, mi a teendőm?
You can purchase your replacement parts quickly and easily in two ways:
1) Log in to your account and go to find Parts Page. Then enter the series or model or upload a full front-view photo of your chair. We'll help you find its series or model and corresponding parts. You can easily purchase by clicking on our link through our system's search results.
2) If you are a big fan of DXRacer and familiar with which series your chair belongs to and its corresponding parts, then you can make a quick purchase through the links below.
·Tilt Mechanism
·Hydraulics
·Armrest
·Wheelbase
·Casters
Összeszerelés&Gondozás
Hogyan szereljem össze a DXRacer játékszékemet?
A összeszerelési videó vagy útmutató megtekintése elengedhetetlen a DXRacer játékszék összeszerelése előtt, mivel fontos biztonsági információkat és összeszerelési utasításokat tartalmaz. A vásárlók többségének körülbelül 20 percre van szüksége a szék összeszereléséhez.
Hogyan állíthatom össze a moduláris részeket a székemhez?
Könnyen összeszerelhető és szétszerelhető videó vagy összeszerelési útmutató segítségével. A moduláris kialakítás új szintre emeli az ülés élményét.
Hogyan tisztítsam és ápoljam a DXRacer játékszékemet?
A DXRacer játékszékek kárpitozásának többsége minden erőfeszítés nélkül tisztítható, ha rutinszerűen használják és nem bántalmazzák. Ha véletlenül kiöntene valamit játék közben, vegye le a szék ujját, és törölje fel egy törülközővel. Látogasson el a blogunkra, ahol részletesebb információkat talál a karbantartással kapcsolatban.
Egyéb
Melyik DXRacer játékszék mérete a legjobb számomra?
A DXRacer játékszékek három méretben (Regular/L, Plus/XL és Super Plus/XXL) kaphatók, hogy megtalálhasd a testedhez tökéletesen illeszkedő széket. Ha a méretek között vagy, menj egy mérettel feljebb, hogy több helyed legyen.
Milyen különbségek vannak a DXRacer játékszékek sorozatai között?
1)Drifting Series
A perfect chair to start for newcomers. Inherited by the best features of racing seats and ergonomic design, Drifting can perfectly match your setup's style and help you dominate the gaming world.
2)Craft Series
The Best Custom Gaming Chair. Designed with aesthetics in mind, the DXRacer Craft gaming chair infuses your setup with new vitality. It features a stereoscopic pattern that is flawlessly embroidered to bring gamers visual beauty. Enjoy the beauty of art and unmatched comfort. Every Craft is a masterpiece.
3)Martian Series
Smart electric gaming chair for the one who values intelligent and user-friendly experiences. It makes you feel like you're floating in space!